2014年5月11日 星期日

::TURN YOU ON::




曾經有人認真問過我:「其實AA廣告入面D model係咪你嚟0架 ?」
我係幾鍾意 American Apparel嘅,但係我冇這個完美的裸體和資格擘到對脾咁大吧。




那些令人印象深刻的大膽情色poster內,穿著的都是最簡單不過的淨色俐落款,這樣交錯的時尚感,就是它的魅力所在吧。它最為人熟悉的吸引之處除了是幾乎人人都要有件的字母tee外,大家都會對某幾種多色小物著迷吧?我就曾經被它的襪子和hair piece迷惑,出名多色又靚色,令人同一個款至少忍唔住會買幾隻色,好奸。



Tee:: American Apparelshorts:: adidas vintage
mesh top:: ALAND
heels:: SLY
sock:: TOPSHOP

香港要找AA,暫時就只有一小小concept store在年前登陸於LAB CONCEPT,款式都算多。但最近發現迎近年在港都幾hit 嘅購物網 ZALORA也火熱登陸了,而最興奮的是在內的American Apparel
連男裝也有~(我也只是買背心給滴哥而且咧)
而最重要的是,價錢很平喇,而家仲做緊減價添,買定幾件淨色襯衫幾好呢吓。















好啦為迎合主題我就擘少少少咁啦




其實是在練生仔咧睇下亞仔個頭幾大


沒有留言:

張貼留言